28 Eylül 2014 Pazar

İngilizce A1.1 Harf Yayınları Ders Kitabı Cevapları 2014-2015 9. Sınıf İngilizce - Sayfa 26

İngilizce A1.1 Harf Yayınları Ders Kitabı Cevapları 2014-2015 9. Sınıf İngilizce - Sayfa 26




7. READ
Okuma metninde William, kendini ve ailesini anlatıyor.
Whose family is it? (O kimin ailesi?)
CEVAP: It is William’s family. (Willliam'ın ailesi)

Okuma metninin çevirisi:
Merhaba, ben büyük bir aileye sahip değilim. Adım William. 38 yaşındayım. Doktorum. Maria'ya evliyim. O benim eşim ve o bir öğretmen. Otuz yaşında. Hindistanlı. Bizim kızmız 10 yaşında. Onun adı Jasmine. Jasmine'nin teyzesi Lucy. O beninm kardeşim.O üniversitede öğretmen. Bekar.Bir oğlu var. Onun adı Joshua. O sadece dört yaşında ve çocuk. O benim yeğenim(nephew). Benim erkek kardeşim yok. Benim ebeveynim (anne ve babam) Dave ve Mary. Onlar şimdi Glasgow'da. Bizim küçük bir evimiz var. Benim bir arabam yok. Karımın bir arabası var. Ailemi seviyorum.

7 yorum: